March 22, 2011

tekanan mula terasa


hohoho! tekanan apa ni? apa? kenapa? bagaimana? haha!

saya rasa saya mengalami tekanan, kerana terlalu banyak coursework! semua pun tak siap lagi. ada yang belum start pun lagi. sbb tu saya nak minta maaf sgt pd rakan2 yang nak rujuk coursework IBS 2 saya tu. saya tak start pun lagi. ampun!

saya rasa saya mengalami tekanan, kerana groupmate coursework saya yang sorang tu betul2 tak boleh harap. lain yang saya suruh buat, lain yang dia buat. saya dan rakan2 yang lain kan try la arrange kan masa utk meeting ikut time table dia, satgi, dia yang tak muncul. katanya 'not in a good states'. huh? haha. makan tangan saya nak tak??

saya rasa saya mengalami tekanan, kerana saya tak mula mentelaah lagi. sedangkan sekarang ni da masuk minggu yg ke 7 sesi pembelajaran. haha! adoi. harus bagaimana lagi. dan terus begini.. haih.~

hah! maka dengan itu saya bertekad utk menggunakan masa 24 jam saya sebaik yang mungkin. ayuh lah kita mentelaah!!! muahhxxx~~~~

1 comment:

  1. good for u,dear..sorry i dont know u r stress rite now..thnx for everything!! thnx for borrowing ur shoulder for me to cry on...=) afi doakn darleen dpt buat semuanya dgn baik..insyaAllah..buat dgn tenang,benda pn akn jd senang..afi pn slalu ada mslh yg sama pasal groupmate tu..dia pula jenis yg terlebih rs pndai smpai idea org sume die tolak tepi..huhu...rajin sgt xblh,mls sgt pn xblh la kn?hehehe..dun stress2 k...i know u can do it!! =)

    ReplyDelete