March 1, 2011

Syafika Abdullah

kita kawan da lama dah kan ika? sejak dari darjah 4 lagi. lepas tu kita terpisah lama sgt, dan akhirnya terjumpa balik berkat usaha kau. sayang kau gila lah!

kau ingat tak masa kita darjah 6 dulu, kita selalu keluar kelas bila-bila je kita suka lepas tu, kita lepak kat tempat lain. kadang-kadang kau ikut aku pergi bilik pemulihan borak-borak dengan cikgu Norimah.

kau ingat tak masa kita darjah 6 dulu, kita selalu rindu nak tidur rumah azzila. sebab masa kita darjah 4 kita selalu balik sekolah lepak-lepak, makan-makan kat rumah dia dulu. kadang-kadang kita tidur sana jugak.

kau ingat tak masa kita darjah 6 dulu, kita pergi tusyen sama-sama. selalu kalau kita tusyen petang, lepas habis tusyen je kita terus pergi IOI Mall kan? bukan beli barang sangat pun. tapi menggedik nak merayau. haha

kau ingat tak masa darjah 6 dulu, kita pergi lawatan kat Pulau Pinang. kita naik kereta kabel, pastu mandi-mandi kat bukit merah water park, kita pergi taman rama-rama. kita duduk dalam bas pun sebelah-sebelah kan??

kau ingat tak masa darjah 6 dulu, kalau kita pergi tusyen, kau selalu kena kacau dengan fikhry, aku pula kena kacau dengan danial. haha. tapi sekarang semua da tak tau kemana kan?

sayang kau gile lah!! sebab kau selalu ada bila aku perlu. aku teringat kau sanggup call aku masa aku kat Manchester dulu. dah lah nak call aku mahal. sayang kau. bila ingat balik kan, aku mesti rasa nangis. terima kasih tau. aku tak tau apa yang aku boleh balas kau.


sayang kau gila lah weyh!!!

No comments:

Post a Comment