March 17, 2011

aku rindu kau.

tak pernah aku sangka aku berpeluang berbual dan meluangkan masa aku depan pc dgn kau harini. tak pernah aku sangka kau ingat lagi kat aku. dan tak pernah aku sangka kau pun rindu aku.

dan yang pasti aku tak pernah lupa kat kau. aku cuma tak berani nak tegur kau. kadang-kadang aku saje je try nak tegur kau. aku hantar kat inbox kau tanya pasal nombor phone kau sedangkan aku memang tau kau pakai nombor tu. tapi aku rindu kau. serius aku rindu kau.

sepanjang perbualan kita aku menangis. aku tak boleh berhenti dari menangis sebab aku gembira dan sedih. aku gembira bila aku dapat berbual dgn kau dan kita saling luahkan apa yang kita rasa. tp aku sedih sbb aku terkenangkan yang kita jauh, jauh sgt. tapi mcm kau ckp, bila kita rindu kat orang tu, orang tu akan rindu kat kita balik. dan aku akan sentiasa merindui kau.

teringat aku waktu dulu. masa aku tgh study, lalu aku bosan dan malas, aku pergi bilik kau, dan pastinya pintu bilik kau sentiasa terbuka. aku masuk, kau pasti bersama laptop atau duduk di bibir katil. lalu aku pun berlabuh kat katil kau yang wangi tu, mcm bau baby. ditambah pule dengan cadar kau yang warnanya selalu mengundang nafsu aku untuk tidur.

dulu kau selalu buat muka garfield, dan aku takkan lupa wajah garfield kau tu. sbb memang serupa!. kadang2 kau saje jalan pun mcm garfield. yang paling menampakkan kesesuainnya bila kau memakai pijama biru yang kotak-kotak tu. hehe. lalu, garfield versi manusialah yang kelihatan. hihi..

dulu, kau selalu pujuk aku bila aku nangis, terutama masa aku tengah dengar lagu aerosmith-i don't wanna miss a thing. kau selalu bagi nasihat kat aku. dan selalunya solution kau nak hilangkan kesedihan aku, kau ajak aku pergi berdikir. rindu dikir barat kita kan?? dengan baju kuning, dan suara kau yang sedap gila tu.! kau selalu sokong aku dalam ape je yg aku buat masa kat kampus dulu. aku tak tau kenapa kita jauh mcm skg.

sedih sgt. aku rasa, aku nangis skg ni pun, tak sama macam aku nangis masa aku putus cinta dulu. ya Allah. aku sayang kat kau. serius aku rindu kau. insyaAllah.
aku cuba untuk jumpa kau bila aku berada berdekatan area kau. insyaAllah.

1 comment:

  1. aku sayang ko jugak leen...and aku sgt rindu kat ko... ingat, aku sentiasa doakan kebahagiaan ko ok ;)

    ReplyDelete