March 2, 2011

Saya Sayang Famili Saya


hai bloggers~

ouh nampaknya misi bulan Februari untuk bercerita tentang sahabat baik saya tidak berjaya disiapkan dalam tempoh masa 28 hari. hehe. ampun ye ampun~~

tapi saya akan sambung balik selepas bulan Mac atau mungkin di pertengahan bulan Mac. ok? HOHO. mesti semua nak tau pasal sahabat-sahabat saya kan. [eceh! perasan bajet semua nak ambil tahu!!] haha

ok ok. misi untuk bulan Mac ialah tentang keluarga saya! faktor utama ialah kerana, hari lahir mama dan papa saya jatuh pada bulan Mac!! makanya saya ingin memberi penghargaan bulan Mac kepada mereka. hihihi!!!

ouh ouh. tak juga dilupakan, tunang saya pun lahir bulan Mac. saing lah. boleh kan?? tapi bukan malam ne. malam esok lusa. hehe~~~

alright! masa untuk tidur~!!! krrrooohhhhhhhh

No comments:

Post a Comment