May 22, 2011

Alhamdulillah~

syukurnya ya Allah, sebab disebalik kekecewaan yang aku tengah alami, kau limpahkan juga rezeki dan bantuan kepada aku. setiap yang berlaku, pasti ada hikmah. setiap yang aku hilang, pasti akan ada pengganti. yang pasti pengganti itu adalah lebih baik.

syukurnya ya Allah, kau dah permudahkan aku dalam segala usaha aku menjawab exam. Alhamdulillah, 5 paper da lepas, dan segalanya agak mudah bagiku. dan tinggal lagi satu je! lalu, tamatlah diariku sebagai pelajar.

syukurnya ya Allah, kau dah permudahkan urusan pendaftaran itu. tidak ku sangka semudah itu, dan ia terlalu mudah. tinggal beberapa urusan yang perlu disegerakan, dan aku harap semuanya akan berjalan lacar. insyaAllah.

syukurnya ya Allah, di atas ganjaran yang kau beri pada Fandy. segala usaha dia di kala terpaksa bekerja demi keluarga dan belajar dalam masa yang sama, berbaloi baginya. Tahniah awak, 4flat dalam tangan nampaknya sem ni.! (",)..

Alhamdulillah~

2 comments:

  1. Amen....
    darleen dah tkr blog??

    ReplyDelete
  2. amin. takde lah tukar. tukar layout je. nampak lebih teratur. haritu tu rasa serabut sgt la. pening kepala tgk. hahaha

    ReplyDelete