February 14, 2011

Jazli Hakim Johar

aku dengar nama kau kan jaz, dari anis. ehem. cerita lama. tp kalau ikutkan hati masa mula-mula jumpa kau dulu kan, aku mcm marah kat kau tau. sbb buat anis kecewa. haha. eceh. itu cerita lama laaa~~

sejak berkenalan dengan kau, kau mmg selalu loyar buruk. kadang-kadang, sampaikan aku boleh percaya apa yang kau ckp. kadang-kadang seperti aku selalu dipermainkan oleh adik-adik. haha!!!!

sejak berkenalan dengan kau, kau selalu menjadi perhatian kawan-kawan aku. semua lah asyik sibuk tanya kau dah ada gf ke? umur berapa. suka perempuan mcm mana. kirim salam dah tak payah nk cakap la. sampai aku pulak yang susah hati sbb tak tau nak tlg kenalkan kau kat dorg. haha!

sejak berkenalan dengan kau, kau pernah buat aku terharu sekejap. kau datang dengan arip naik kereta. singgah rumah anis. panggil anis kuat-kuat. lepas tu, kau bawakan kek harijadi untuk aku. walaupun, harijadi aku ibarat da lepas beberapa hari. tapi sweet gila sbb kau dgn arip plan nak celebrate dgn aku walaupun masa tu korang pun sibuk gila.

sejak berkenalan dengan kau, kau selalu bawa kamera. haha. dah sama mcm ammar. tapi kau punya lense tu yang dahsyat sikit. ouh ouh. ingat tak masa kita pergi main mercun kat jalan yang skg ni da jadi jalan utama ke carefour, tapi dulu jalan tu tutup. pastu kita amik gambar lampu-lampu tu. err~ kau ingat ke tak? ouh. mana gambar tu?? haha


jaz. lama tak jumpa kau kan??? haha. balik lah thn ni plzzz.. november pleassseee..... you know why.. kan?? kan??

2 comments:

  1. alah dalinnn gambar kita pergi cineleisure tu mana?haha

    owh ini ariff hamzah:)

    ReplyDelete
  2. cineleiure?? ouhhhh.... gmbr tu!!!!!!!!! kat aku ke?????

    ReplyDelete