July 1, 2015

One of the thing that I didn't know about him before..

Assalammualaikum

Lama sangat tak update blog. Hampir sebulan, sampaikan dah separuh Ramadhan berlalu. I hope it is still not too late for me to wish you all Salam ramadhan! How's Ramadhan so far? Hopefully, all is well.

Story of the day.. It's about a conversation between my husband and I..
Siapa sangka, dah nak 4 tahun kahwin ada je lagi hal yang saya tak tahu pasal dia. Yang paling saya tak sangka, saya tak tahu dia suka lagu genre apa. Simple je walhal benda tu. Tapi tak tau!!!!!! *sigh

Tapi, yeaaaa... Sekarang dah tau! Happy! Happy! 

Itupun sebab semalam, masa dalam kereta dalam perjalanan balik rumah, keluar lagu Aerosmith kat radio. Saya terus jerit 'Lagu saya! Lagu saya!' sambil kuatkan volume radio. Fandy takde respon apa-apa. Saya pandang la dia tanya, 'Awak tau lagu macam ni, jenis lagu saya suka kan?'. Malangnya, saya tak pasti dia jawab ke tak. Sebab lepas tanya tu, saya sambung nyanyi.. haha!

Pastu saya tertanya sendiri, dia suka lagu macam mana eh.. Saya terus tanya dia suka lagu macam mana. Dia kata, 'entah, tengok mood nak dengar apa'. Ermm.. Takkan lah kann.. Mesti ada je lagu yang kalau kita dengar, tak kira la mood tengah ok ke swing ke, kita akan 'omg.. omg.. lagu saya! lagu saya!.

Saya bagi la soalan bersiri, baru dia boleh jawab.. 'ohh.. saya suka lagu pop!'. err.. K-Pop?? Hahaha! So, dia suka lagu macam Kelly Clarkson, Katy Perry. No wonder he dedicate a song by Massari - Real Love for me. That was like 7 years ago. And at that point of time, I don't even heard of Massari... Haha!

So, it's Aerosmith vs Kelly Clarkson kind of relationship. It's okay. As long as we can still complementing each other.. Still loving you hubs!

No comments:

Post a Comment