June 23, 2012

Lost and Found

Toleh kanan dan toleh kiri. Aku khusyuk pula bila tengok sekumpulan 'student' ni. Menikmati hari sabtu mereka tanpa ada sekelumit gusar pun. Da habis final exam agaknya. Tapi aku macam hilang. Banyak sngat dalam fikiran ni. Sampai tak tau mana nak fokus. Tapi kan.... Bila seorang lelaki ni menghampiri aku, mendekati dan semakin merapati aku, semua yg aku tengah fikirkan tadi hilang. Dalam masa sama, perut aku tiba-tiba menegang. Teringat pula yang ada yang lain di dalam perut aku. Syukur alhamdulillah. Aku ada suami yg cinta dan sayang aku sepenuh hati. Dan bakal ada baby!!! :-)

3 comments:

  1. hope t selamat melahirkan n baby comel macam mama die, huhu

    ReplyDelete
  2. terima kasih awak awak.. insyaAllah....

    ReplyDelete