April 5, 2011

jangan berhenti mencintai saya

setiap hari, hidup saya diisi dengan kehadiran awak. walau pada hari yang saya tak jumpa awak tapi saya menatap gambar awak. tabiat lama saya. sejak kali pertama kita bersua, itu tabiat saya. melihat gambar awak!

saya baring kat katil, memandang ke atas. tapi saya hanya nampak siling je. saya pusing ke kanan. saya ternampak komik kegemaran saya, 'pak cik kaki panjang'. saya ambil dan baca. entah keberapa juta kali.

setiap watak dalam komik tu, saya terbayangkan awak. mungkin sebab bibir awak mcm orang korea, mata awak sepet, hidung awak mancung, rambut awak lurus dan hitam dan lebat sangat. awak tinggi, kurus, kaki panjang.

saya rasa rindu kat awak. setiap malam pun rindu. heh! melihat awak walau hanya melalui gambar boleh buatkan saya rasa terharu. saya pun tak faham kenapa jadi terharu.

awak jangan berhenti sayangkan saya ye. awak jangan berhenti manjakan saya. awak jangan berhenti marahkan saya. awak jangan berhenti bergaduh dengan saya. awak jangan berhenti senyum untuk saya. sebab itu kekuatan seharian saya.

saya cintakan awak sangat. yang hanya hati saya memahami. yang hanya air mata saya memahami. mengenali awak dan mencintai awak merupakan perkara kedua terbaik selain mama papa saya.

sayang nya lyn kat dy. sangat!

2 comments:

  1. huhuh cepat2 kawen darleen.. leh tgk depan2.. tak ar angau sorang2.. huhu..

    ReplyDelete
  2. haha.. nak kawin. tp kena la tunggu dulu tarikhnya yang paling sesuai.. huhu

    ReplyDelete