April 14, 2013

Orang Kahwin-Kahwin. Hakim & Farah. Amir & Alia.

Usia kita ni makin lama makin bertambah la kan harusnya. Tu yang tahun 2013 ni penuh la dengan undangan majlis kahwin. Baik kawan saya takpun kawan fandy. Tak kurang juga yang menambahkan zuriat bagi mereka yang dah kahwin la. Segalanya, Alhamdulillah.

Sabtu (13 April 2013), kita pun berjalan la pergi kenduri sana sini. Kebetulan 2 kenduri yang kitorang pergi ni, majlis Nikah dan sanding sahabat si suami. Akem & Ame. 

Awal kitorang keluar, dalam 8.30 pagi camtu. Irfan pun bangun awal lepas tidur lena 5 jam malam tu. Katanya majlis nikah Akem jam 9.30, rupanya jam 10. Lelah lah hai berkecah siap awal pagi tu

Alhamdulillah segalanya lancar. Sekali lafaz je sah Farah jadi isteri Akem. Selesai je nikah tu, sambung reception dekat Monterez Golf Club. Ok. Itu selesai! Tolak tepi la cerita makan-makan dan camwhoring.

Lewat tengahari terus kita bergegas ke rumah Ame untuk majlis bersanding pihak lelaki. Tak lama sangat duduk sana, cuaca panas terik, lepas tu Irfan pun da mula rimas. Lepas camwhoring semua, saya dan Fandy balik dulu. Yang lain, sambung lepak sana lagi makan aiskrim dekat booth aiskrim. 

Can't write here much. Pictures lebih sesuai dan paling tepat untuk menggambarkan & menginterpritasi suasana dan kegembiraan. Right????!!!

Tahniah buat Hakim Samat & Farah Anuar serta Amir & Alia
Semoga berbahagia. InsyaAllah.











No comments:

Post a Comment