November 12, 2010

be SERIOUS!

masa depan adalah sesuatu yg paling kita xboleh nk jangka. not everything that we planned will result accordingly! itu fakta! rancang la, susun , structure la mcm mana pun, semuanya akan berubah jugak.

aku rancang, aku nk kawen slps umur aku 25. tp tgk2 21 thn aku da tunang. bnd berubah. tp, matlamat xberubah pun. cume perjalann je yg da beralih arah. cita2 aku masih sama. tujuan hidup masih sama.

itu lah realiti kan. mungkin harine aku rancang mcm2. tp esok lusa mgkn semuanya berubah! aku da sampai fasa di mana aku kena serius dlm merancang hidup. aku da xsama dgn org laen, tiap2 minggu tgk wayang, date, jln2, shopping. bukan xnak, tp mmg xd masa.

mungkin aku terlalu cpt sedar realiti yg akan dtg kot. haha! anyways, good luck everyone!

No comments:

Post a Comment